Slovene language

Practicing Slovene: Resnična zgodba iz dopusta

pablo (2)Hello my dear readers!

As I promised on my Facebook page a few days ago, in order to practice my Slovene and make you laugh a little, I decided to post random articles in Slovene on my blog from time to time. Soooo…voila the first one!

To explain – this article is a result of my home work for the lessons of Slovene, where I was supposed to write a few sentences about holidays. I wrote this without using a dictionary and it has not been corrected by anybody. The story really happened!

ENJOY!

 

Zgodbe iz dopusta: Katastrofa na Šrilanki

Aprila sem bila na dopustu na Šrilanki za 12 dni. Na dopust sva šli z mojo prijateljico Zuzano brez turistične agencije. Vnaprej sva rezervirali letalske karte za ugodno ceno, potem sva planirali našo pot čez Šrilanko. Plan je bil, da bova vnaprej obiskali vse zanimive kulturne in naravne znamenitosti tega otoka, ki ih tam je več kot dosti. To pomeni, da sva hoteli obiskati štiri mesta za 6 dni in ostale dneve ležat na plaži.

Ko pa je prišel dan našega dopusta, nič ni šlo po planu. Ko sva s prijateljico prišli na letališče, ona ni mogla najiti njej potni list. Obe sva mislili, da ga je verjetno pozabila doma, tako da je Zuzana vzela taksija in šla hitro nazaj do svojega stanovanja. Vse je bilo v redu, če bi me čez 15 minut kasneje ni bila klicala, da potni list ne more najiti. V paniki ni sem vedela, kaj naj počnem, tako da sem šla na informacije letališča, kje so mi povedali, da brez potnega lista ne more iti. Delavke na informacijih so bile zelo prijazne in so rekli, naj zaradi tega ne odpovem najin dopust. Priporočili naju, naj grem jaz na Šrilanko sama in Zuzana pride nekaj dni kasneje, ko bo dobila nov potni list. Tako da sem poklicala Zuzana, ki je jokala v telefonu, da je vse v redu in naj hiter dobi nov potni list pa letalsko karto in se dobiva na Šrilanki.

Torej sem uspešno preživila 6 dni sama na Šrilanki. Zuzana je kasneje prišla tudi, njej dopust je pa bil veliko krajši in draži 🙂

(Nekaj tednov kasneje sva izvedeli, da je bil njen potni list ukraden na poti do letališča)

xxPetra

Please help me to improve and leave me a comment!

FOLLOW ME on my social media, if you haven’t done so yet:

FACEBOOK

INSTAGRAM

TWITTER

Bloglovin

 

Leave a Reply

